Wednesday 1 February 2017

Peluang Membangunkan diri

Masa dan usia tidak menyekat kita untuk membangunkan diri sendiri dari segi pembelajaran, menuntut ilmu, menaikkan taraf hidup dan seterusnya membina siasah diri yang dihormati dan disegani.

Macro Benefit Sdn Bhd membuka peluang untuk mereka yang tidak mempunyai masa yang banyak bagi menimba ilmu dan seterusnya diiktiraf dan membolehkan sesoarang melebarkan sayap dalam apa-apa kariernya.


Kini segala kemudahan kewangan untuk tujuan tersebut tersedia dan hanya menunggu keputusan anda sendiri untuk melakukan perubahan kepada tahap yang lebih baik.

Dengan kerjasama UTMSPACE dan Asia E University(AeU), Macro Benefit mengalu-alukan kepada sesiapa yang kini bekerja dan ingin menaiktarafkan pembangunan diri untuk menyertai program yang amat berharga ini.

1 comment:

  1. Poker Room Review - JtmHub
    In-depth review of the poker room, 양산 출장샵 including 여주 출장샵 the site, customer support, 시흥 출장안마 software providers and other important information. Rating: 4.5 · 목포 출장안마 ‎Review by Jayesh Bhattar 경산 출장샵

    ReplyDelete

LATAR BELAKANG: MACRO BENEFIT SDN BHD

LATAR BELAKANG SYARIKAT MB EDULINK SDN BHD (875105-V)  (dulu dikenali dengan nama Macro Benefit Sdn Bhd) ditubuhkan pada 14 Okt...